سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی ازسوی حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان

هیئت امنای حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان اقدام به توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده مدیر حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان با اشاره به اقداماتی که از سوی اوقاف در استان برای مقابله با کرونا انجام شده است، گفت: یکی از اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام شده و همچنان ادامه دارد، توزیع پک معیشتی است.

او در ادامه گفت:همچنین با توجه به تعطیلی کسب‌وکار‌ها و ایجاد مشکل در تأمین معاش برای برخی از مردم، بسته‌های ارزاق توسط خیرین و خادمان حرم مطهر حضرت زینب تهیه و در بین مردم کم‌برخوردار توزیع شد تاکنون این بسته‌های معیشتی بین ۲۵۰ خانواده کم‌برخوردار توزیع شده است.

او در ادامه گفت: بسته‌های معیشتی شامل (برنج، روغن، ماکارونی، سویا، قند و..) که ارزش ریالی هر بسته دو میلیون و دویست هزا ریال می‌باشد.

حجت الاسلام صادق زاده اجرای این طرح را باعث انس و الفت هرچه بیشتر اقشار مردم با اوقاف و آشنایی هرچه بیشتر با موضوع وقف و توانمندی وقف در رفع نیاز‌های جامعه دانست

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کل مبلغ اهدا شده بابت این طرح مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال است که از از منابع مالی حرم مطهر و خیرین تهیه شده است.

مدیر حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به توصیه‌های موکد بهداشتی جهت عدم رفت و آمد‌های غیر ضروری در سطح شهر با هماهنگی انجام شده مقرر گردید که بهره‌مندان جهت تحویل گرفتن اقلام مراجعه نداشته و بسته‌ی حمایتی بواسطه خادمین درب منازل ان‌ها توزیع گردد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م.کاظمی
۲۰:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
ببخشید من 3 تا خانواده میشناسم که واقعا به این بسته های کمکی شما خیرین نیازمندن در شهرستان فلاورجان