سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در سه شهر مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق را در شهر‌های آمل، کلاردشت و بابلسر کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در راستای دستور قضائی مبنی بر اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و بازدید از کارخانه چوب بری‌های سطح حوزه استحفاظی، عوامل گشت این شهرستان در معیت عوامل منابع طبیعی به چوب بری‌ها چند نقطه از شهرستان سرکشی کردند.

او افزود: طی گشت زنی‌های تلفیقی ماموران موفق شدند، مقدار ۱۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق (توسکا-افرا- ممرز) را در کارخانه چوب بری کشف کنند.

سرهنگ آزادی گفت: در این راستا متهم به قاچاق چوب دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کشف ۵ تن و نیم چوب قاچاق چوب در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی، ادامه داد: ضمن تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف چوب جنگلی قاچاق در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر، گفت: ماموران انتظامی بخش بهنمیر این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ نف ر را که در حال قطع درختان جنگلی بودند، مشاهده و در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری آنان شدند.

او از کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق از خودروی متهمان خبر داد و افزود: خودروی موردنظر نیز توقیف و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.