سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه‌های سازمان آتش نشانی در هنگام تند باد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش کامل تمام ایستگاه‌های آتش نشانی با توجه به پیش بینی وزش باد‌های شدید در شهر کرمان خبر داد.

محمد رسول جهانشاهی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به وزش شدید باد، ایستگاه‌های آتش نشانی و خودرو‌های امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از شهروندان خواست در صورت نداشتن کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.

او از شهروندان خواست از گرفتن عکس سلفی در طوفان، قرار گرفتن روی لبه بام‌ها و ارتفاعات و پارک کردن خودرو در نزدیکی درختان در زمان وزش شدید باد خودداری کنند.

جهانشاهی بیان داشت: همچنین در صورت امکان از تردد زیر ساختمان‌های نیمه ساز یا درحال ساخت جلوگیری شود چرا که امکان سقوط مصالح وجود دارد.

به گفته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا نیرو‌های آتش نشان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

او همچنین تصریح کرد: سازمان هواشناسی اعلام کرده است امروز امکان وقوع وزش باد شدید در شهر کرمان وجود دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.