سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در هرسین آماده شده است

رییس شبکه بهداشت و درمان هرسین گفت:نقاهتگاه بیماران مبتلا باظرفیت ۵۰ تخت در شهرستان آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حمزه‌ای  با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان هرسین از ابتدای احتمال وقوع اپیدمی کرونا در کشور گفت: اطلاع رسانی به موقع و کامل در خصوص علائم بیماری کرونا و راه‌های پیشگیری از ابتلا به این بیماری در فضای مجازی در شهرستان انجام شده است.

او گفت: چاپ بنر‌های متعدد آموزشی و اطلاع رسانی، چاپ پوستر، تراکت، پمفلت با موضوع کرونا ویروس و توزیع در بین عموم مردم وادارات نیز از دیگر اقدامات در حوزه آگاه سازی مردم است.

حمزه ای بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با واحد فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان جهت اعلام هشدار‌های لازم از طریق بلندگو در سطح شهرستان انجام شده است و دستورالعمل‌های بهداشتی بر روی تاکسی‌های سطح شهرستان نصب شده است.

او با اشاره اطلاع رسانی در خصوص مهار اضطراب و استرس‌های ناشی از کرونا با هماهنگی واحد سلامت روان گفت: نکات لازم در مورد اصول تغذیه سالم در بحران کرونا با هماهنگی واحد سلامت تغذیه نیز ارائه شد.

به گفته این مقام مسئول ایجاد گیت‌های بازرسی در ورودی و خروجی‌های شهرستان و انجام تب سنجی و ایجاد و آماده سازی نقاهتگاه بیماران مبتلا باظرفیت ۵۰ تخت در شهرستان از دیگر اقدامات برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.