سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین مشاعره مجازی انجمن ادبی آفرینش استان همدان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: نخستین مشاعره مجازی انجمن ادبی آفرینش استان همدان برگزار شد.

بهناز ضرابی زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: به منظور ارتباط مجازی با اعضاء کانون در روزهای قرنطینه، به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان، نخستین مشاعره مجازی بین اعضاء انجمن ادبی آفرینش شهرستان‌های همدان، ملایر، رزن و قروه برگزار شد.

او گفت: در بخش نخست، مشاعره با حروف به شکل معمول اجرا شد و در بخش دوم مشاعره با واژه‌ها که محدود به واژه‌هایی در حوزه معنای بهار و نوروز بود و در بخش سوم ادبیات طنز کرونایی به مشاعره گذاشته شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: این برنامه که نخستین تجربه انجمن ادبی آفرینش به شکل مجازی بود، مورد استقبال اعضاء قرار گرفت و بیش از ۳۰ عضو از ۵۰ عضو انجمن، طی ۹۰ دقیقه با هم به مشاعره و رقابت پرداختند.

او عنوان کرد: پیش از این یازدهمین نشست انجمن ادبی آفرینش همدان در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۸ به شکل مجازی برگزار شد و آثار اعضا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری، نخستین مشاعره مجازی بین اعضاء انجمن‌های ادبی آفرینش در استان همدان اجرا شد.

انجمن ادبی آفرینش همدان از بدو تاسیس در قالب مجازی فقط کاربرد اطلاع رسانی به اعضا را داشت، که با شروع شرایط قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی، با پیوستن اعضای انجمن‌های ملایر، رزن و قروه استانی شد و جلسات و فعالیت‌های خود را به شیوه‌ی مجازی با این اعضا پی می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.