سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از شناسایی و پلمب یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: یک واحد تولیدی به شکل غیرقانونی اقدام به تولید عمده مواد ضدعفونی کننده با برند‌های تقلّبی و عرضه آن با قیمت‌های نامتعارف به بازار می‌کرد.

او افزود: پس از شناسایی محل مذکور با همکاری نیرو‌های سپاه و بازرسان این اداره در شهرک صنعتی این شهرستان که مشغول به فعالیت بود، اکیپی متشکل از بازرسان این اداره، نیرو‌های سپاه، بازرسان اتاق اصناف، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان به محل مراجعه نموده و پس از بررسی‌های لازم محل مورد نظر پلمب شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اظهار داشت: تعداد زیادی مواد ضد عفونی کننده تولیدی در محل توقیف و برای بررسی بیشتر و طی مراحل قانونی کلیه اجناس صورت جلسه و توقیف شدند.

جهین ادامه داد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور عده‌ای افراد سودجو و فرصت‌طلب با توجه به نیاز جامعه به تولید مواد غیرمجاز و تقلبی و جعل عنوان و برچسپ شرکت‌های معتبر اقدام کرده‌اند که در این خصوص نظارت ویژه با همکاری عوامل انتظامی، مقامات قضایی و شبکه بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد.

او در پایان اعلام کرد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط واحد‌های صنفی و تولیدی با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی اداره صنعت، معدن وتجارت تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.