سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان مقبولیت ترامپ به پایین‌ترین حد رسید

نتایج آخرین نظرسنجی‌ها مشخص کرد میزان مقبولیت رئیس‌جمهور آمریکا در شش ماه اخیر به پایین‌ترین میزان رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه نیویورک پست، بر اساس نتایج نظرسنجی روزانه شرکت «راسموسن ریپرتز» که نزدیک به جمهوری‌خواهان است، میزان مقبولیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به پایین‌ترین میزان، یعنی ۴۳ درصد، در شش ماه اخیر رسیده است.

نیویورک پست نوشت: نتیجه نظرسنجی از ۵۰۰ رای دهنده احتمالی، که جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد ۵۶ درصد رای‌دهندگان عملکرد ترامپ را تایید نمی‌کنند.

این نتایج مشابه متوسط نتایج نظرسنجی «ریل کلیر پولیتیک» است. در نظرسنجی این مؤسسه میزان مقبولیت ترامپ در ۳۱ مارس (دوازدهم فروردین) که بحران کرونا آغاز شد, ۴۷.۳ درصد بود، اما از آن زمان تاکنون این مقبولیت به ۴۴.۹ درصد کاهش یافته است.

در حالی که مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا به مشاغل آسیب شدید زده و میزان بی‌سابقه تقاضای برخورداری از حقوق بیکاری را در پی داشته است، راسمون نظرسنجی خود را در سه هفته گذشته، به صورت روزانه انجام داده است.

بر اساس این نظرسنجی، میزان مقبولیت ترامپ مابین تک‌تک آن هفته‌ها به ۴۸ رسیده است، و سپس با توجه به اخبار مربوط به افزایش بیکاری، ناگهان کاهش یافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۲۱:۲۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
عجیبه!!!!!!!!
ما که نفهمیدیم حرف کدوم رسانه رو باور کنیم. همه رسانه های دنیا تیتر میزنن از زمان شیوع کرونا و اقدامات ای که ترامپ انجام داده، محبوبیت اش نسبت به همیشه بیشتر شده شما میگین کمتر شده!!!
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
فهميدن اين بابا همه شونو ميفرسته زير سه متر خاك
انتخابات ترامپ
۱۱:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
پس دیگه این دفعه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری رای نمی اورد و این بسیار خوب است که دیگر یک دیوانه و روانی ریس جمهور امریکا نیست.
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
رییس جمهورخودمونم بپرسید
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
اینهمه دروغ نگید ، میزان محبوبیت روحانی چقدر است؟
امیر
۱۰:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ روانی که حاج قاسم ما رو شهید کرد تو کشورش بقول شما ۴۴درصد محبوبیت داره.هیچ از درصد محبوبیت رییس جمهور خودت خبر داری.منفی چنددرصده:؟