سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رژه خدمت جایگزین رژه ارتش در فارس

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جایگزین رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش با نام رژه خدمت در استان فارس اجرا می‌شود.

امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ضمن تبریک روز ارتش، با بیان اینکه ارتش در شرایط بحرانی با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به وجود بیماری کرونا و در راستای مقابله با این ویروس،  طرح جایگزین رژه روز ارتش در ۲۹ فروردین، با نام «رژه خدمت» در استان فارس به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با خانواده‌های شهداء، دلجویی از بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان نیز از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت ارتش در استان فارس است.

او با اشاره به اقداماتی که توسط کارکنان ارتش با گسترش ویروس کرونا در استان انجام و تصمیم گرفته شده است، افزود: با شیوع این بیماری، ارتش تصمیم گرفت نیروی زمینی کمک خود را به سمت مردم ببرد وعلاوه بر ضدعفونی پادگان‌ها و منازل سازمانی ارتش گندزدایی و رفع آلودگی از تمام معابر سطح شهر توسط نیروی زمینی ارتش با تجهیزات لازم انجام و همچنان هم ادامه دارد.

امیر رضایی با بیان اینکه از زمانی که قرارگاه زیستی به فرمان فرمانده کل قوا تشکیل شد، نیروی زمینی ارتش، هوایی و پدافند کلیه امکانات خود را در راستای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ به صحنه آورد، ادامه داد: همچنین نقاهتگاهی با ظرفیت ۲۰۰ تخت از سوی ارتش جمهوری اسلامی فارس برای بیماران کرونایی در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز راه اندازی شد.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر این، این آمادگی در نیرو‌های ارتش در استان وجود دارد که در صورت نیاز بیمارستان‌های صحرایی را نیز راه‌اندازی کند.

او بیان کرد: به منظور پایش وغربالگری بیماران مشکوک به کرونا، پایگاه سلامت به همراه آمبولانس‌های ارتش در ورودی و خروجی شهر‌های استان مستقر شدند.

امیر رضایی در ادامه با اشاره به اینکه سالن چتر تیپ ۵۵ هوابرد که تبدیل به کارگاه تولید ماسک شده است، تصریح کرد: پادگان پشتیبانی منطقه شیراز روزانه ۳ هزار قطعه ماسک بهداشتی و نسبت به تهیه وتوزیع مایع ضدعفونی جهت رفع آلودگی سطوح اقدام کردده واین فعالیت ها ادامه دارد تا به یاری خدا کرونا راشکست دهیم.

او از برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی برای کارکنان و خانواده‌های ارتش در فضای مجازی سخن گفت و ادامه داد: مسابقات ورزشی نیز با همکاری تربیت بدنی انجام می‌شود.

 فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت آب و هوایی طی روز‌های اخیر، گفت: ما آماده هرگونه کمک و همکاری در صورت بروز بحران‌هایی نظیر سیل هستیم.

او با تأکید بر اینکه ارتش همواره برای خدمت به مردم آماده است، افزود: در صورت بروز بحران سیل از هر گونه کمک و امدادرسانی در نقاط مختلف استان دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
هادی
۱۹:۴۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
با توجه به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط در کنار ملت شریف ایران هستند.از همکاری انها در این عرصه دشوار نیز تشکر و قدردانی میشود.خسته نباشید دلاوران میدانهای سخت
هادی
۱۹:۴۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
با توجه به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط در کنار ملت شریف ایران هستند.از همکاری انها در این عرصه دشوار نیز تشکر و قدردانی میشود.خسته نباشید دلاوران میدانهای سخت