سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان:

تحقق جهش تولید، مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد

استاندار گیلان با اشاره به شعار امسال گفت: تحقق جهش تولید، بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان عصر دیروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات استان گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تأسی انقلاب اسلامی ایران به روش حکمرانی علوی و سیره نبوی و تامین امنیت و سلامت و اولویت قرار دادن آنهاست.

او با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید افزود: تحقق این شعار و نیز برطرف کردن موانع کسب و کار بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد.

استاندار گیلان با یادآوری شعار‌های نامگذاری شده سالانه از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: لازم است به طور جدی توجه داشته باشیم که پیوستگی معناداری بین شعار‌های نامگذاری شده سال وجود دارد که متناسب با تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین المللی انتخاب می‌شوند.

زارع با تصریح اینکه ایجاد امنیت در فضای کسب و کار و سرمایه گذاری، از سرمایه مهم‌تر است، گفت: باید نقش آفرینی وزارت اطلاعات در مقطع خطیر جنگ اقتصادی علیه کشور، در حفظ و ارتقاء فضای امن در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری ادامه یابد.

او ادامه داد: البته توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم، سالم بودن عرصه فعالیت‌های فرهنگی، شادابی شهروندان و مقابله با شکاف‌های اجتماعی مهمترین نیاز امروز کشور است که وزارت اطلاعات سهم برجسته‌ای در توجه و رفع آن‌ها دارد.

استاندار گیلان با تبریک مجدد سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) تصریح کرد: در سایه تلاش‌های پیوسته سربازان گمنام آن حضرت، افقی روشن در تامین امنیت پایدار آتیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده که ان شاءلله تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.