سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعویق ۴۰ مراسم عروسی در دلگان

فرماندار شهرستان دلگان گفت: افزون بر ۴۰ مراسم عروسی در حدود دو ماه اخیر به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کرونا در این شهرستان به تعویق افتاده و با چهار داماد متخلف نیز به صورت قانونی برخورد شده است.

مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در دلگان با هدف مقابله با بیماری و اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تداوم دارد و با شدت بیشتری اجازه نمی‌دهیم که در این شهرستان بیماری کرونا گسترش یابد.

او اظهار داشت: مشارکت مردم در حوزه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و همکاری‌های ارزشمند سپاه و دفاتر امامان جمعه و مسئولان ادارات و نهاد‌ها و ارگان‌های قضائی و امنیتی و ... سبب شده که دلگان به عنوان شهرستان موفق در موضوع مقابله با بیماری کرونا مطرح باشد.

رییس ستاد مدیریت بحران دلگان ادامه داد: توزیع چندین هزار سبد مواد غذایی به همت سپاه و گروه جهادی محمدرسول‌الله (ص) و آستان قدس و دفاتر آیت الله سیستانی و امام جمعه شهرستان و مجمع خیران در کنار اجرای ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی و آموزشی سبب شد که موفقیت‌های ما دو چندان شود.

فرماندار دلگان بیان کرد: دستگاه‌های مختلف و مردم در تعطیل کردن واحد‌های صنفی و بازار و واحد‌های کسب و کار و پیشگیری از تجمعات به خوبی نقش آفرینی داشته و اجازه نداده اند که بیماری در این شهرستان سلامتی اقشار جامعه را مورد تهدید قرار دهد.

شجاعی گفت: تعطیلی واحد‌های صنفی و خدماتی در شهر‌های گلمورتی و چگردک بخش جلگه چاه هاشم شامل اغذیه فروشی ها، آرایشگاه ها، رستوران‌ها، خیاطی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، طلافروشان، موبایل فروشی‌ها و واحد‌های سمساری از تصمیمات مهمی بوده که با مشارکت و همراهی خوب مردمی از همان روز‌های نخست انجام شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.