سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی مدارس در سیستان و بلوچستان نیاز به حرکت جهادی دارد

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نوسازی مدارس در این استان با توجه به فاصله زیادی که با نقطه مطلوب دارد نیازمند حرکت جهادی برای رسیدن به نقطه ایده آل هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی  در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه اظهارداشت: آموزش و پرورش یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه علمی، اجتماعی و اقتصادی کشور است و با وجود همه خدمات صورت گرفته، اما نیازمند تلاش بیشتر در این استان دارد.

او افزود: آموزش و پرورش علاوه بر نرم افزار، نیاز به زیرساخت نیز دارد و تلاش‌های صورت گرفته در سیستان و بلوچستان بسیار ارزشمند بوده و جای قدردانی دارد.

امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به فاصله زیادی که سیستان و بلوچستان در زمینه آموزش و پرورش با نقطه مطلوب دارد نیازمند حرکت جهادی برای رسیدن به نقطه مدنظر هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مشارکت همه اقوام و مذاهب برای مدرسه سازی بسیار ارزشمند است و این نیاز به فرهنگ سازی و پیگیری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش شما شاهد رشد مدرسه سازی در سطح استان باشیم

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز گفت: حرکت‌های خوبی در زمینه نوسازی مدارس سال‌های گذشته در استان انجام شده که این موجب خوشحالی است و البته هنوز راه‌های زیادی مانده که باید در راستای خدمت در این منطقه طی شود.

رضا سرحدی نیا افزود: در دهه ۹۰ که پشت سر گذاشتیم ۶ هزار کلاس درس در سطح استان آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۲۰ هزار کلاس کاربردی در سیستان و بلوچستان داریم که نسبت به متوسط کشوری پایین هستیم و حدود ۶ هزار کلاس در سطح استان کم داریم و باید تامین شود.

او تصریح کرد: سیستان و بلوچستان اولین استان بود که در زمینه نوسازی مدارس سند توسعه طراحی کرد و به کشور ارائه داد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ما در سال گذشته تعداد کلاس‌های واگذاری را به عدد ۴ رقمی یعنی ۱۲۰۰ کلاس رساندیم و بنا داریم همین اقدام ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.