سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات خسارت سیل و رانش زمین در قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین میزان خسارت سیل را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد .

مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران  استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به خسارت ده میلیارد تومانی سیل تا دیروز اشاره کرد و گفت: طغیان رودخانه در شهرستان‌های آوج و آبگرم موجب آسیب به پل‌ها شده که میزان خسارت هنوز برآورد نشده است.

مهدیخانی افزود: راه ارتباطی روستای عباس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا به دلیل طغیان رودخانه بسته شد و هلال احمر مایحتاج مورد نیاز روستائیان را تامین کرد و در اولین فرصت راه این روستا باز می شود.

او گفت: برخی مناطق الموت غربی و شرقی بعد از بارندگی به دلیل شرایط توپوگرافی دچار رانش شد و مطالعاتی انجام شده که در صورت لزوم و در اولین فرصت روستا‌ها جابه جا شود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ابولقاسم پر پینچی
۲۲:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
پل روستای حسن اباد که روی رو خانه خررود است در سیل در سال ۹۸ هم خسارت دید و اگر اطلاع رسانی اهالی نبود شاید کل پل تخرب میشد متاسفانه علی رغم پی گیری کار خاصی از طرف مسئولین نشد جهت یاداوری یکی از پلها را مردم محلی فقیر با هزینه خود و توسط سید مهدی پرپنچی ساخته شد که اگر به داد ان نرسند خسارت سنگینی ایجاد خواهد کرد اگر میشد فیلم سیل امسال را میفرستادم خلاصه به داد پل برسید