سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش کمک به مستمندان در ماه مبارک رمضان برپا می‌شود

استاندار خوزستان گفت: براساس دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ماه مبارک رمضان امسال را باید با ایجاد یک رزمایش کمک به محرومان آغاز می‌کنیم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه قرارگاه انفاق و مواسات استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و تعطیلی اماکن، فروشگاه‌ها و بیشتر اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس، بسیاری از افراد با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند و همیشه برای امرار معاش، از دسترنج خود بهره گرفته اند.

او افزود: با تهمیدات اندیشیده شده و مصوبات اجرایی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نظیر ایجاد محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد در سطح شهر و جمع آوری دستفروشان در شهر به منظور جلوگیری از ایجاد تجمعات، کسب درآمد و گذراندن زندگی برای آن‌ها سخت و مختل شد.

شریعتی اظهار داشت: به همین دلیل نشستی با عنوان قرارگاه انفاق و مواسات استان خوزستان و براساس دستور مقام معظم رهبری، که فرمودند در ماه مبارک رمضان امسال باید با ایجاد یک رزمایش کمک به محرومان آغاز کنیم، تصمیماتی اتخاذ گردید.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: در این نشست مقرر شد ۳۰۰ هزار بسته غذایی تامین و در اختیار خانواده‌های نیازمند و افرادی که نیاز به حمایت دارند قرار دهیم تا پس از مهار کرونا شاهد بازگشت زندگی آن‌ها به روال عادی باشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: در حال حاضر با همکاری شرکت‌های و دستگاه‌های اجرایی، شرایط تهیه ۲۲۰ هزار بسته غذایی آماده شد و مقرر گردید سایر شرکت‌ها و ارگان‌هایی که در جلسه حضور نداشتند، از آن‌ها نیز کمک‌هایی دریافت و ۸۰ هزار بسته باقیمانده تامین شود.

او در پایان از خیران خواست در این امر خداپسندانه شرکت کنند تا هر چه زودتر بسته‌های غذایی را تهیه و در اختیار نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت قرار دهیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد جعفر عرفانی قربانی فرد
۰۳:۳۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من یک مرد ۴۰ ساله دوفرزند پسرم ۱۵ ساله دخترم ۱۰ ساله الان بیکارم مستاجرم هیچ درامدی هم ندارم ۲۰ روز دیگه وسایل خانه ام صاحبخانه بریزد بیرون شما به خدا بگویید چکارکنم اگر سریداری هست می روم اگر فراش مدرسه باشه می روم اگر رانندگی پایه ۲ خواستین می روم اول خدا بعد هم شما انشاالله خبرخوش بدهیی