سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه قزوین:

قرارگاه مواسات برای کمک به آسیب دیدگان کرونا تشکیل شد

امام جمعه قزوین گفت: "قرارگاه مواسات و همدلیِ مؤمنانه" برای کمک به آسیب دیدگان بیماری کرونا تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در جلسه آغاز به کار رسمی "قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه" گفت: خدای متعال تأکید کرده از کسانی که نیازمند هستند، هواداری کنید و امروز نیز کسانی که در این قضیه بیماری کرونا آسیب دیده‌اند باید به صورت ویژه حمایت و پشتیبانی شوند و همگی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در این خصوص مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه قزوین توجه به پشتوانه‌های معنوی و الهی را در این ایام بحرانی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تشریح پشتوانه‌های معنوی و الهی، انگیزه مردم را برای حضور و یاری رساندن به هم‌نوعان مضاعف می‌کند و روحانیون و حوزه‌های علمیه که در تمام بخش‌های خدمت‌رسانی پای کار هستند، در این زمینه نیز رسالت مهمی بر عهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه مسجدالنبی (ص) محل تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی است و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان دبیری آن را بر عهده دارد، گفت: اینکه محل اقامه نماز جمعه برای تشکیل این ستادِ مهم انتخاب شده است، درواقع پیوند دین و دنیای مردم را دنبال می‌کند و نقش مؤثری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کمک‌رسانی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: ان‌شاءالله قرارگاه مواسات و همدلیِ مؤمنانه پس از پایان بیماری کرونا فعالیت خود را ادامه خواهد داد تا در زمان احتمال بحران‌ها به کمک و یاری مردم بیاید.

امام جمعه قزوین بر ساماندهی مددجویان، نهاد‌ها و سازمان‌های خدمت‌رسان تأکید کرد و گفت: هر چه ساماندهی در خدمت‌رسانی بیشتر شود، کمک کردن نیز با کیفیت و سرعت مطلوب‌تری صورت خواهد گرفت و ان‌شاءالله همه تلاش کنند تا این امر مهم محقق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن دهقان‌نژاد مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و دبیر قرارگاه مواسات و همدلیِ مؤمنانه هم در این جلسه اظهار کرد: در این قرارگاه قرار است که از ظرفیت‌های مردمی و نهاد‌های مختلف با پرچم‌داری نمایندگان محترم، ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه در سراسر کشور استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان‌نژاد افزود: قرارگاه عملیاتی مواسات و همدلی مومنانه در مسجدالنبی (ص) که محل اقامه نماز جمعه است، تشکیل شده است. این قرارگاه در نظر دارد تا نیاز‌های مردم محروم و آسیب دیدگان بیماری کرونا را برطرف کند و مشکلات این عزیزان را به حداقل برساند.

مردم نیکوکار استان قزوین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۱-۱۴۲۴۴۸۱۵-۸۰۰۰-۲۲۰۲ نزد بانک پاسارگاد به نام "قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه" و شماره کارت ۲۲۵۷-۰۰۱۲-۲۹۷۰-۵۰۲۲ و شماره شبای ۱۵۰۵۷۰۲۲۰۲۸۰۰۱۴۲۴۴۸۱۵۱۰۱ واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را به مسجد النبی (ص) تحویل دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.