سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار کردن "شاد" پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش در کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از بهره برداری "شاد "شبکه آموزشی دانش‌آموزان، پلت فرم اختصاصی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان امروز در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آموزش و پرورش استان کرمان، تداوم جریان آموزشی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا ضروری دانست و گفت: پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش به نام "شاد" با مالکیت وزارت آموزش و پرورش با کاربری صرفاً آموزشی آماده شده است.

او بیان داشت: در این اپلیکیشن، آموزش‌های مجازی همکاران به صورت سیستماتیک و منسجم صورت می‌گیرد و امکان استفاده از فعالیت‌های ثبت شده دانش آموزان به عنوان مستندی برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان وجود دارد.

او با بیان اینکه از ۲۲ فروردین ماه ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده است، گفت: زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدیران معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی می‌توانند اپلیکیشن "شاد" را با مراجعه به آدرس‏http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب نمایند.

اسکندری نسب از پوشش بیش از ۷۵ درصد دانش آموزان از طریق آموزش مجازی خبر داد و گفت: سایر دانش آموزان که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند از طریق تهیه بسته‌های یادگیری مهارت محور پوشش داده شده‌اند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سینا
۲۲:۳۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام هر کاری که می کنم اپلیکیشن شاد نصب نمیشه