سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت در گلبرگ

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و همدستش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سیزدهم آذر ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت برای شناسایی سارق یا سارقان توسط کلانتری ۱۰۵ سنایی به این پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه سوم اظهار داشت، در چهار راه گلبرگ موتورسیکلتم را بدون قفل و زنجیر برای مدت کوتاهی رها کردم و پس از بازگشت متوجه شدم موتورسیکلتم به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان در گام اول تحقیقات به بررسی محل سرقت پرداختند و توانستند تصاویری از سارق را بدست بیاورند و با تحلیل عکس¬‌ها مشخص شد سرقت توسط یک سارق حرفه‌ای که به تازگی از زندان آزادشده است صورت گرفته است.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه مخفیگاه سارق حرفه‌ای در حوالی میدان سبلان شناسایی شد، گفت: در پانزدهم فرودین ماه امسال با هماهنگی بازپرس پرونده و اخذ دستور قضائی، سارق حرفه‌ای در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم انتقال یافت.

این مقام پلیسی در خصوص اظهارات متهم بیان داشت: با انتقال سارق حرفه‌ای به پایگاه سوم، وی در ابتدا منکر سرقت موتورسیکلت شاکی بود، ولی پس از مواجه با مدارک پلیس، لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، پس از آزادی از زندان به دلیل بیکاری دوباره به سمت سرقت موتورسیکلت سوق پیدا کردم و تا کنون ۵ دستگاه موتورسیکلت را سرقت کرده ام و با همدستی فردی موتورسیکلت‌های سرقتی را اوراق و با فروش قطعات آن‌ها بیش از ۵۰ میلیون تومان بدست آورده ایم.

وی گفت: با اعتراف متهم و دستگیری هم دست وی، هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه ۶ تهران روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.