سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان از طریق فضای مجازی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: در ایام نوروز امسال جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری ثبت جهانی و شاخص این استان از طریق فضای مجازی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان دارای هفت اثر و یک شهر ثبت جهانی است، گفت: جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این استان در طول ایام نوروز از طریق سامانه اطلاع رسانی miras.kr.ir و صفحه اینستاگرام Kerman_cthh این اداره کل معرفی شد.

او با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان در فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا و حضور نداشتن گردشگران در این مکان‌ها صورت گرفته است، افزود: در طرح گردشگری مذکور بنا‌های تاریخی، مناطق گردشگری، آبشارها، دریاچه ها، کوه ها، روستا‌های تاریخی و موسیقی محلی ۲۳ شهرستان استان کرمان به زبان‌های فارس، انگلیسی و چینی معرفی شده است.

فعالی با بیان اینکه تعداد زیادی از گردشگران کشور‌های خارجی در فضای مجازی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان بازدید کرده اند، تصریح کرد: امیدواریم پس از مهار ویروس کرونا شاهد حضور گردشگران خارجی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری این استان باشیم.

او با اشاره به اینکه گردشگری مجازی در شناساندن قابلیت‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان کمک زیادی می‌کند، بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری مذکور به صورت نماهنگ در فضای مجازی پخش شده است.

فعالی تصریح کرد: امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت بوجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور ایران را مورد بازدید قرار دهند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
وايييي خداي من چه اطلاع رساني خوب و مفيدي...