سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم همچنان فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند تاکید کرد و گفت: غربالگری موارد مشکوک به کرونا ویروس از طریق مراکز جامع سلامت ۱۶ و ۲۴ ساعته در سطح استان در حال انجام است.

او با اشاره به تعداد افراد غربالگری شده از طریق سامانه سلامت در خوزستان افزود: در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سامانه سلامت غربالگری شده اند.

ابول نژادیان در همین رابطه بیان داشت: در محدوده دانشکده‌های علوم پزشکی آبادان، بهبهان و شوشتر نیز به ترتیب ۵۵۷، ۲۰۲ و ۲۰۴ هزار نفر غربالگری شده اند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  تصریح کرد: موارد مشکوک خود اظهاری و غربالگری ثبت شده در سامانه سلامت از سوی کارشناسان ما در مراکز غربالگری بصورت منظم در حال پیگیری است و عملیات سالم سازی و گندزدایی محیط و همچنین ارائه آموزش‌های لازم به گروه‌های هدف با همکاری نیرو‌های داوطلب در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه دوره اوج بیماری ادامه دارد، مردم همچنان فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.