سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل ارتش فارس برای کمک در بحران‌های احتمالی

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت آب و هوایی طی روز‌های اخیر، تأکید کرد: ارتش آمادگی کامل برای کمک در صورت بروز حوادثی مانند سیل را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت آب و هوایی طی روز‌های اخیر، گفت: ما آماده هرگونه کمک و همکاری در صورت بروز بحران‌هایی نظیر سیل هستیم.

او با تأکید بر اینکه ارتش همواره برای خدمت به مردم آماده است، افزود: در صورت بروز بحران سیل از هر گونه کمک و امدادرسانی در نقاط مختلف استان دریغ نمی‌کنیم.

رضایی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در تمام بحران‌ها اعم از سیل، زلزله و حتی بحران اخیر یعنی کرونا در کنار مردم قرار داشته و از راه‌های مختلف به آنان خدمت‌رسانی می‌کند.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به سیل سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در سیل‌هایی که اوایل سال ۹۸ رخ داد، ارتش فارس با اعزام نیرو به وسیله بالگرد‌های خود به مناطق سیل‌زده استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و حتی لرستان کمک‌های شایانی به مردم سیل‌زده انجام داد.

او ادامه داد: همچنین در سیل فروردین ۹۸ شیراز نیز نیرو‌های ارتش همراه تجهیزات خود اعم از نفربر‌ها و جرثقیل برای حمل خودرو‌ها سیل‌زده در منطقه دروازه قرآن ورود کردند و بعد از آن نیز نیرو‌های ارتش در کنار سایر گروه‌های جهادی بسیجی و سپاه به کمک مردم سیل‌زده سعدی شتافتند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.