سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۲۶ هزار ماموریت در اورژانس بابل

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: ۲۶ هزار و ۹۰۳ ماموریت پارسال در سازمان اورژانس ۱۱۵بابل انجام شد.

دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: سازمان اورژانس بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خودبه غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار و پوشش پزشکی مسابقات ورزشی، همایش ها، جشنواره‌ها و اردو‌های آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی درسال ماه ۹۸کلا ۲۶۹۰۳ماموریت انجام داده است.

او افزود: از این تعداد ماموریت ها، ۱۲ هزار و ۱۷۸ ماموریت آن شهری ۱۴ هزار و ۷۲۵ ماموریت جاده‌ای بوده است.

لعلی با بیان اینکه میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان درسال گذشته شهری ۷ دقیقه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده‌ای ۱۲ دقیقه بود، گفت: سازمان اورژانس  بابل پارسال در مجموع ۶ هزار و ۳۶۷ ماموریت تصادف انجام داده است که  ۲۳۰۵تصادف شهری بوده و ۴۰۶۲ ماموریت تصادف جاده‌ای بوده است.

او افزود: اورژانس بابل در پارسال ۱۲ هزار و ۴۶۳ بیمار یا مصدومان را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: پس از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بابل بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۱۲۳ مورد و ماموریت تنفسی با ۸۲۷ مورد و ماموریت‌های مرتبط با مسمومیت با ۵۱۴ مورد بوده است.

لعلی افزود: ۱۰۱ هزار و ۶۷۱ تماس با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گرفته شده است که ۴ هزار و ۶۹۶ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده و ۱۶۴۱ مورد هم برای دریافت مشاوره بود و بقیه موارد مرتبط با پیگیری ماموریت‌ها بوده است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.