سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل پلمپ شدند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۱ باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال شیوع ویروس کرونا در سطح اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان استان، تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری تدارک و به اجرا گذاشت گفت: ۱۱ باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پلمپ شدند.

او افزود:همزمان با شیوع بیماری کرونا وتعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از اماکن ورزش برای برخورد با متخلفان انجام شده است.

برادران ادامه داد: بازرسی‌ها از باشگاه‌های ورزشی بصورت روزانه ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف مشابه با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سرپرست ادراه کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تمامی اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی در سطح استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.