سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکونت معاون باشگاه استقلال در خانه استراماچونی

یکی از معاونان باشگاه استقلال پس از جدایی استراماچونی از این تیم، در آپارتمانی که برای او اجاره شده بود سکونت می‌کند و ظاهرا قصدی برای تخلیه این آپارتمان ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که در ابتدای لیگ نوزدهم هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت، با این تیم نتایج خوبی کسب کرد و پس از مدت‌ها توانست استقلال را به صدر جدول لیگ برتر برساند.

با این وجود دوران خوب استقلال با استراماچونی تداوم نداشت و سرمربی ایتالیایی پس از پرداخت نشدن مطالباتش، تهران را ترک کرد و در ادامه مشکلات او با مدیران استقلال باعث شد ادامه کار او در این تیم منتفی شود و فرهاد مجیدی در ادامه کار هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد.


بیشتر بخوانید: خانه استراماچونی تخلیه می‌شود/ فتح الله زاده از معاون باشگاه کلید خواست


پس از جدایی استراماچونی از استقلال، منزل سرمربی ایتالیایی در اختیار یکی از معاونان باشگاه قرار گرفت. اکنون بیش از ۴ ماه از قطع همکاری استراماچونی با استقلال و رفتن او از ایران می‌گذرد، اما منزلی که باشگاه در یکی از مناطق شمالی تهران برای او اجاره کرده بود، همچنان در اختیار معاون باشگاه استقلال است و ظاهرا این شخص قصدی برای تخلیه خانه ندارد.  

پیش از این علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پس از انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه، برای تخلیه و تحویل کلید آپارتمان به این معاون ضرب‌العجل داده بود، اما ظاهرا بیماری و سپس استعفای فتح‌الله‌زاده باعث شد تا شخص معاون این ضرب‌الاجل را خیلی جدی نگیرد و به سکونت در این خانه ادامه دهد.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.