سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراموش شدن روند درمانی نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان/ فدراسیون همچنان در حال پیگیری است

در روز‌هایی که همه درگیر بیماری کرونا هستند گویی مسئولان روند درمانی نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان را فراموش کرده اند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا آقانیا نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان که چند ماهی است به سرطان دچار شده است، این روز‌ها برای ادامه روند درمانش و شیمی درمانی بین کلینیک دی در تهران و بابل محل اقامتش در رفت و آمد است.

آقانیا درخصوص درخواست کمک‌هایی که پیش از عید جهت کمک هزینه‌های درمانی اش از فدراسیون‌های کشتی و پزشکی ورزشی داشت، گفت: رئیس و دبیر فدراسیون کشتی جویای احوالم هستند و البته دکتر رنگرز نیز تا زمانی که در فدراسیون مسئولیت داشت پیگیر احوالم بود، دکتر پور سعید هم یک بار پیش از عید به دیدارم آمد، گزارشی از روند درمانم دریافت کرد و رفت، تماس‌ها پس از عید ادامه دارد، اما همچنان می‌گویند کار در حال پیگیری است.


بیشتر بخوانید: الکسانیان: برای حضور در المپیک انفرادی تمرین می‌کنم/ ترسی از «کرونا» ندارم، اما نگران آینده هستم


محمدرضا آقانیا گفت پدرم نانواست و با تمام سخاوتش از جان و دل تاکنون هزینه‌های درمانی مرا بر عهده داشته، اما من تا پایان خردادماه به ۱۰ جلسه درمانی شیمی درمانی دیگر نیازدارم که هزینه هر جلسه شیمی درمانی بعلاوه هزینه‌های رفت و آمد و اقامت ۵ روزه ام، واقعا برای خانواده سنگین است.

وی افزود: علیرغم تحویل مدارک پزشکی، درمانی و پرداخت‌های صندوق بیمارستان به فدراسیون همچنان منتظر به نتیجه رسیدن روند اداری حمایت شان از یک قهرمان کشتی هستیم، در حالی که موسسه خیریه خادمین علی بن ابیطالب (ع) و خیرینش بدون هیچ وعده‌ای در تامین بخشی از هزینه‌ها مرا حمایت کردند.

آقانیا در پایان گفت: امیدوارم هیچکس دچار بیماری نشود، برای مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم و از مردم میخواهم دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی ام را به دست بیاورم.


بیشتر بخوانید: پرداخت مرحله چهارم معوقات ۱۰ ساله داوران


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.