سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲/۵ میلیاردی موقوفات به نیازمندان یزدی در نیمه شعبان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: به مناسب میلاد امام زمان (عج) بیش از یک هزار و ۹۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان استان یزد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم مذهبی و تجمعات، برنامه ریزی های لازم در نیمه شعبان با اجرای طرح نسیم انتظار برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: این طرح که در سه محور تبلیغی، معارفی و اجتماعی یا همان تبرکات مهدوی با هدف ترویج و تببین اندیشه مهدویت و انتظار حقیق ، گسترش نام و یاد امام زمان (عج) در جامعه، ایجاد نشاط معنوی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه اجرا شد.

حجت الاسلام زارع زاده افزود: به منظور اجرای طرح تبرکات مهدوی، بیش از یک هزار و  ۹۰۰  بسته حمایتی به ارزش بیش از دو میلیارد و چهار صد میلیون ریال بین اقشار ضعیف جامعه توزیع گردید.

او در ادامه اظهارداشت: در بخش برنامه های تبلیغی طرح نسیم انتظار، ۱۲ کاروان جشن و شادی با عنوان نسیم انتظار از طرف بقاع متبرکه استان یزد راه اندازی شد و این کاروان ها با هماهنگی های انجام شده بدون ایجاد اجتماع، در محلات مختلف حضور یافتند و به اجرای برنامه های سرود و مداحی پرداختند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد اضافه کرد: همچنین در بخش برنامه های معارفی از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده و بسیاری از بقاع متبرکه شاخص استان ادعیه، مراسم و سخنرانی های مذهبی را از طریق این شبکه ها به سمع و نظر مخاطبان خود رسانیده اند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.