سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر ستاد اقامه نماز کشور از مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به پاس عملکرد مطلوب در حوزه نماز، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از سوی ستاد اقامه نماز کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، از مدیرکل آموزش و پرورش استان به پاس عملکرد مطلوب و کسب عنوان کشوری حوزه نماز  تقدیر کرد.

در این دیدار، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به لطف و عنایت الهی و همت همکاران و دانش آموزان مدارس استان در سال تحصیلی جاری نسبت به برپایی نماز جماعت و اقامه نماز اول وقت در فضای آموزشی خود عملکرد شایسته، رضایت بخش و مطلوبی داشتند.

فرحناز قائدامینی افزود: کسب این افتخار بزرگ که حاصل زحمات و همت کلیه همکاران است را به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک می‌گویم.

او اضافه کرد: مهم‌ترین اقدام در حوزه نماز تدوین سند جامع تقویت و تعمیق فرهنگ نماز است و این سند از مهم‌ترین اسناد بالادستی برای تحقق راهکار ۱.۳ سند تحول بنیادین است و برای اجرایی شدن این موضوع اقدامات متعددی در سطح مدارس و ادارات انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سند جامع نماز، شرح وظایف بخش‌های مختلف آموزش و پرورش را در ستاد و مدرسه تدوین و نقشه راه توسعه نماز را طراحی نموده است تا در این راستا فعالیت انجام گیرد.

قائدامینی، حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در نماز جماعات مدارس با بیان راهکار‌ها و نقطه نظرات سازنده و تشویق و ترغیب دانش آموزان به اقامه نماز را رمز موفقیت توسعه فرهنگ نماز بیان کرد و افزود: وجود محتوا‌های آموزشی خوبی که در حوزه نماز انجام گرفته است به ویژه، تهیه و در اختیار قرار دادن کتاب «بوستان احکام» با هدف ارتقای کیفیت نماز جماعت در مدارس کمک بسزایی به آموزش و ترویج فرهنگ اقامه نماز دارد.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش کارآمد و پویا، مرهون مشارکت همه جانبه بخش‌های مختلف جامعه و به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی بسترساز تحقق واقعی این مشارکت است، گفت: اصلاح و نوسازی دستگاه تعلیم و تربیت مبتنی بر تقویت نهاد‌های مردم نهاد و مشارکت همه ارکان جامعه است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.