سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بسیج در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: این سازمان از ابتدای ورود ویروس کرونا به تهیه بسته‌های بهداشتی اقدام کرده است.

حیدری مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در گفت و گو گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: چندین کارگاه برای تولید ماسک با کمک گروه‌های جهادی و تولیدی‌های خیاطی راه اندازی شده است.

حیدری با بیان اینکه تاکنون با کمک خیرین در روستا‌ها و مناطق محروم ۳۰ هزار ماسک توزیع شده افزود: توزیع اقلام ضدعفونی کننده بهداشتی برای واحد‌های صنفی و میادین میوه و تره بار به طور مستمر انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون۱۰۰ بسته معیشتی بین ۱۰۰ واحد صنفی متضرر از شیوع ویروس کرونا توزیع شده که ارزش آن بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

او با بیان اینکه سازمان بسیج اصناف از ابتدا به اتحادیه خیاطان و پوشاک برای تولید ماسک فراخوان داده افزود: ۵۰ واحد تولیدی اعلام آمادگی کرده و خط تولید خود را به تولید ماسک اختصاص داده‌اند.

حیدری گفت: یکی از اقدامات سازمان صحبت با مالکان در رابطه با اجاره بهای اسفند ماه و فروردین ماه و همچنین وصول چک‌های صنوف متضرر بوده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از صنوف به طور خودجوش کمک‌های خیرخواهانه‌ای انجام داده‌اند عنوان کرد‌: میوه و تره بار یکی از این صنوف است که برای کادر درمانی و بیماران اقلام مورد نیاز را فراهم کرده است.

او با اشاره به اینکه این سازمان در جهت بخشودگی مالیاتی صنف‌هایی که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند نیز اقداماتی انجام داده است. گفت: در طول سه ماه گذشته یک اتاق بازرگانی از مجموعه بسیج تخصصی تجار و فعالان اقتصادی در استان ایجاد شده است.

حیدری عنوان کرد: این تجار و فعالان اقتصادی اقداماتی را در جهت تامین کالا‌های پزشکی و مواد ضد عفونی کننده برای کادر درمان استان و شهرستان‌ها انجام داده اند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی تصریح کرد: اتاق‌ بازرگانی همچنین مسئولیت تهیه، تامین و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده را در مناطق محروم و شهرستان‌ها بر عهده داشته است.

او اظهارکرد: این اتاق بازرگانی تاکنون یک تن مواد ضدعفونی کننده رایگان را در اختیار گروه‌های جهادی مشغول در حوزه کرونا گذاشته است.

حیدری گفت: فعالان در اتاق بازرگانی تاکنون چهار محموله تجهیزات پزشکی مورد نیاز پزشکان و کادر درمان استان را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.