سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۶۰ مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحد‌های تولیدی در سال گذشته

رییس اداره استاندارد آبادان گفت: در سال گذشته تعداد ۶۰ مورد بازرسی و نمونه‎برداری از واحد‌های تولیدی این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، علی رشیدوند رییس اداره استاندارد آبادان گفت: در سال گذشته در راستای ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی شهرستان آبادان، تعداد ۶۰ مورد بازرسی و نمونه‎برداری از واحد‌های تولیدی این شهرستان انجام شد.

او افزود: همچنین در‌ای مدت تعداد ۷۷۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان نیز صورت گرفت که در این بازرسی‌ها ۲۵ مورد مغایرت با الزامات استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری کالا‌های مغایر با استاندارد انجام گردید.

رییس اداره استاندارد آبادان بیان کرد: در راستای کنترل کم فروشی و حفظ حقوق مردم تعداد ۸۴۰ مورد آزمون دوره‌ای بر روی ترازو‌های واحد‌های صنفی شهرستان انجام شد؛ و همچنین ۲۳ باسکول سنگین نیز مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفت.

علی رشیدوند ادامه داد: در راستای کنترل مصنوعات طلای عرضه شده در بازار، بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی و نمونه برداری صورت گرفت که دو واحد طلاسازی موفق به اخذ کد استاندارد شدند.

او گفت: در سال ۹۸ با همکاری آزمایشگاه همکار و شرکت‌های بازرسی همکار، تعداد ۴۰۰ مورد آزمون دوره‌ای نازل‎های سوخت مایع (پمپ بنزین) و ۲۰ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی و زمین‌های بازی شهرستان آبادان صورت گرفت. همچنین ۲۶ بازرسی از مهد‌های کودک شهری و روستایی شهرستان آبادان نیز صورت گرفت.

در راستای ترویج فرهنگ استاندارد و آشنایی دانش آموزان با مفاهیم استاندارد، ۱۶ مورد بازرسی از بوفه مدارس، ۵ کارگاه آموزشی در مدارس و ۶ کارگاه آموزشی در اداره استاندارد برای دانش آموزان برگزار گردید. همچنین ۵۱ پیام با محوریت استاندارد در برنامه پیام رادیو آبادان طراحی و پخش شد و ۱۰ مورد مصاحبه رادیویی و ۵ مورد مصاحبه تلویزیونی صورت گرفت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.