سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پول مالیات‌دهندگان آمریکایی صرف خوشگذرانی‌های ترامپ و خانواده‌اش می‌شود

بنابر آمار یک نهاد نظارتی، اعضای خانواده رئیس‌جمهور آمریکا در بیش از ۴ هزار سفر خود از خدمات حفاظتی سرویس مخفی این کشور بهره‌مند بوده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس آمار و ارقام منتشر شده توسط یک گروه نظارتی بر امور دولت آمریکا، اعضای خانواده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در سه سال اول دوره ریاست جمهوری وی در بیش از ۴ هزار سفر خود از حفاظت سرویس مخفی این کشور برخوردار بوده‌اند.

بنابر گزارش این نهاد نظارتی در واشنگتن، اعضای خانواده رئیس جمهور آمریکا ۴ هزار و ۵۶۰ سفر در این مدت داشته‌اند که بسیاری از آن‌ها به املاک ترامپ بوده که او همچنان از آن‌ها ذی‌نفع است. این گروه همچنین دریافت، ۴۰ درصد از سفر‌هایی که در سال ۲۰۱۹ صورت گرفته است با مواردی که ترامپ و بانوی اول آمریکا انجام داده‌اند، فرق دارد.

این گروه نظارتی اعلام کرد: هر رئیس جمهور و خانواده او حق استفاده از سرویس مخفی را دارند. اما کسب و کار خصوصی رئیس جمهور باید پول مالیات دهندگان آمریکایی را که صرف کسب و کار ترامپ یا حفاظت از آن‌ها می‌شود، جبران کنند.

این در حالیست که ترامپ خود از منتقدان جدی مسافرت‌های باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا بوده و بار‌ها تاکید کرده که اوباما زمان زیادی را در خارج از کاخ سفید گذرانده است. اما داده‌های گردآوری شده توسط این نهاد نظارتی نشان می‌دهد تعداد سفر‌های خانواده ترامپ بسیار بیشتر از سفر‌های اوباما و خانواده‌اش است.

براساس آمار این نهاد نظارتی، تعداد سفر‌های ترامپ و خانواده‌اش در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با رقم ۴ هزار و ۲۰۰ تقریبا برابر با تعداد سفر‌های خانواده اوباما از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
تا جایی که ما فهمیدیم این خانواده کمبود مالی نداره