سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات انجام شده در مهار کرونا درخشان بود

فعال اصولگرا گفت: همانطور که رهبری فرمودند مجموعه نظام در مهار کرونا به خوبی اقدام کرد و کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشت.

لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی اقدامات دولت ذیل مهار بحران کرونا، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند مجموعه نظام در این زمینه به خوبی اقدام کرد و کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشت.

او ادامه داد:  وزارت بهداشت، نیروهای نظامی نظیر بسیج، سپاه، ارتش و مردم به خوبی پای کار آمدند و حتی اعضای حوزه‌های علمیه هم به کمک رسانی مثابه یک اقدام جهادی به آن نگاه کردند؛ دولت هم بعد از تذکراتی که دریافت کرد اقدامات خوبی انجام داد و پای کار آمد.

افتخاری درباره لزوم قرنطینه شهرها گفت: پیش از هر چیز باید مصالح کشور و مردم را هم در نظر گرفت، اما قطعا باید یک سری از فاصله گذاری‌های اجتماعی یا همان قرنطینه را باید رعایت کرد؛ کمااینکه مردم هم باید اطلاعات را از یک مرجع دریافت کنند.

فعال اصولگرا بیان کرد: برای مثال اینطور نباشد که برخی از اطلاعاتی که مردم درباره این ویروس دریافت می‌کنند ضد و نقیض باشد و قطعا اگر تمام اقدامات و اطلاع رسانی ما هماهنگ بوده و مردم بدانند که از کجا باید اطلاعات خود را دریافت کنند، می‌توانیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.