سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت کامل مطالبات پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: مطالبات مهر ۹۸ پزشکان با توجه به شرایط حساس مواجهه با کرونا ویروس و اعتبارات تخصیص داده شده، پرداخت شد.

محمد حسینی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،از  پرداخت مطالبات و اعتبارات پزشکان خبر داد و گفت: مبلغ ۲۲۴ میلیارد و هفتصد و نود و سه میلیون ریال از مطالبات مهر ۹۸ بیمارستان‌های دانشگاهی و خصوصی و همچنین مطالبات آبان مراکز دیالیز ،‌ غیر از دولتی، دانشگاهی و خصوصی و همچنین مبلغ صد و بیست و نه میلیارد و صدو سی میلیون ریال از مطالبات مهر ۹۸ مراکز سرپائی غیر از دولتی دانشگاهی و خصوصی بانضمام بهمن، نسخ الکترونیک پزشکان پرداخت شده است.

او ادامه داد: علاوه بر مطالبات پرداخت شده مذکور، مبلغ شش میلیارد و سیصد و هشتاد و سه میلیون ریال از هزینه‌های شش ماهه اول سال ۹۸ خدمات سطح یک ، روستائیان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی نیز پرداخت شده است. 

حسینی گفت : این پرداخت‌ها با توجه به شرایط حساس مواجهه با کرونا ویروس و اعتبارات تخصیص داده شده،‌ از سوی سازمان بیمه سلامت ایران با هماهنگی و پیگیری‌های مدیر عامل سازمان صورت گرفته است.

 
انتهای پیام /
برچسب ها: کرونا ، بیمه سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.