سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری فعالیت سواری‌های کرایه مسیر زرند- کرمان

فرماندار زرند گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا زرند، ناوگان مسافربری سواری زرند با رعایت پروتکل های بهداشتی مجددا فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده، فرماندار زرند گفت: با در نظر گرفتن حقوق شهروندی و رعایت اصول بهداشتی، پایانه مسافربری سواری زرند از امروز بازگشایی می‌شود.

او افزود: بازگشایی این دفاتر منوط به تهیه بلیط از دفاترمسافربری، استفاده از کارت خوان و استفاده نکردن از وجه نقد در طول سفر، رعایت بهداشت فردی و جمعی و استفاده از ماسک و دستکش در طول سفر از سوی رانندگان و کارکنان شرکت، سوارکردن ۳ نفر مسافر، ضدعفونی کردن خودرو در پایان هر سفر برای ارائه خدمات به مسافران بعدی و پرهیز از سوار کردن افراد مشکوک به کرونا است.

صادق زاده بیان داشت: در صورت تخلف و تخطی از شرایط در نظر گرفته شده، رانندگان متخلف، شناسایی و این افراد با ارائه گزارش به اداره راهداری و مرکز بهداشت برای جلوگیری از اقدام مجدد از سوی عوامل انتظامی و علی الخصوص پلیس راه‌های مسیر تردد از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود و پلیس راه نیز برمسیر‌های تردد نظارت شدیدتری بر اجرای این بند دارد و با متخلف برخوردمی کند.

فعالیت سواری‌های مسیر زرند - کرمان و دیگر مسافربری‌های استان و کشور بعد از شدت شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود و هیچ خودرویی حق مسافربری در مسیر‌های بین شهری را نداشت که اکنون در گام دوم مقابله با کرونا در شهرستان زرند این مسیر بازگشایی شده است.

دفاتر مسافربری زرند طبق تایید و تصویب ستاد مبارزه با کرونا از امروز ۲۳ فروردین برای جابجایی مسافر بین شهر زرند و کرمان مجاز و بازگشایی می شوند. 

انتهای پیام / م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.