سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی در یزد آغاز به کار کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: به منظور حمایت از هنرمندان در بحران کرونا نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی در یزد راه اندازی شد.

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به اینکه در بحران کرونا گردشگری و صنایع دستی یزد متضرر شده است، گفت: علاوه بر راه اندازی گردشگری و تور‌های مجازی به تازگی نمایشگاه مجازی برای عرضه صنایع دستی استان راه اندازی شده است.

او افزود: صنعت گرانی که محصولات خود را برای ایام عید آماده کرده بودند و با توجه به شرایط موفق به فروش آن نشده اند در نمایشگاه مجازی صنایع دستی تا ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسانند.

فاطمی، این شرایط را بهترین زمان برای خرید صنایع دستی عنوان کرد و اظهار داشت: علاقه مندان، خیرین و صاحب صنایع می‌خواهیم با خرید تولیدات صنایع دستی، هنر را در سال ۹۹ هدیه دهند و در این امرخیرمندانه مشارکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه اطلاعات صنعت گران برای ارتباط مستقیم با آن‌ها در فضای مجازی قرار می‌گیرد، افزود: هنرمندانی که در فضای مجازی معرفی می‌شوند دارای مجوز و کارت شناسایی از سوی اداره میراث فرهنگی هستند.

علاقه‌مندان به صنایع دستی می‌توانند با مراجعه به وب سایت یزد استور، فروشگاه سوغات یزد  به آدرس به ادرس https://yazdstore.com مراجعه و به صورت آنلاین خرید کنند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.