سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف ۲۰ درصدی برای سه گوشی برتر سامسونگ در انگلستان

شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرد که سه گوشی Galaxy S20 + 5G، S10 و S10 برای فروش اینترنتی در انگلستان، ۲۰ درصد تخفیف خوردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در حال حاضر یکی از برترین شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند در جهان است که مدت کمی از زمان عرضه آخرین پرچمدار آن در جهان می‌گذرد. آخرین پرچمدار شرکت سامسونگ Galaxy S20 نام دارد که از زمان عرضه آن تاکنون استقبال بسیار خوبی از این گوشی شده است و در حال حاضر این گوشی جزو گوشی‌های محبوب موجود در بازار است؛ اما از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان به طور کلی آمار فروش جهانی گوشی‌های هوشمند کاهش پیدا کرده است و شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در حال پیدا کردن راه حلی برای بالا بردن آمار فروش دستگاه‌های خود در جهان هستند.

سامسونگ نیز برای بالابردن میزان فروش اینترنتی گوشی‌های خود در انگلستان تصمیم گرفت تا روی سه گوشی برتر خود تخفیف ۲۰ درصدی اعمال کند و این میزان تخفیف قرار است تا ۱۴ آوریل ادامه داشته باشد. سه گوشی تخفیف خورده سامسونگ شامل گوشی‌های Galaxy S20 + 5G، S10 و S10+ می‌شوند؛ گوشی Galaxy S20 + 5G در حال حاضر با قیمت ۷۹۹.۲۰ پوند در انگلستان به فروش می‌رسد که در گذشته قیمت ۹۹۹ پوندی داشت و در حال حاضر حدود ۲۰۰ پوند تخفیف خورده است.

گوشی S10+ نیز در حال حاضر با قیمت ۶۱۵.۲۰ پوندی به فروش می‌رسد که در گذشته ۷۶۹ پوند قیمت داشت و گوشی سوم تخفیف خورده شده سامسونگ که S10 نام دارد با قیمت ۵۳۵.۲۰ پوند به فروش می‌رسد که در گذشته ۶۶۹ پوند قیمت داشت. افرادی که قصد خرید گوشی و سیم کارت به صورت همزمان را داشته باشند، باید هنگام نهایی کردن خرید خود از کد تخفیف SAMSUNG20 استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


همچنین برای خرید گوشی Galaxy S20 + 5G با قیمت کمتر محدودیتی نیز وجود دارد که بر اساس این محدودیت کاربران صرفا خواهند توانست رنگ Cloud Blue این گوشی را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.