سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار از مبتلایان به کرونا در بوشهر/ تعداد فوتی‌ها به ۹ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با افزایش پنج نفر به فهرست مبتلایان، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان به ۱۵۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز پنج نفر به فهرست مبتلایان به ویروس کرونا در استان افزوده شده‌اند که از این تعداد یک نفر فوت شده است و آمار فوتی‌های کرونا در استان بوشهر به ۹ نفر رسید.

او ادامه داد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۲۲ فروردین ۱۵۷ نفر شامل ۸۶ مرد و ۷۱ زن است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: از ۵ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یک مورد در گناوه، یک مورد در کنگان، یک مورد  در دیر و دو مورد مربوط به دشتستان بوده است.

کشمیری بیان کرد: از مجموع ۱۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان، تاکنون ۱۳۵ نفر بهبود یافته‌اند یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۳ نفر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

او عنوان کرد: تا امروز چهار هزار و ۱۳۰ نفر با علائم حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، تاکید کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دورهمی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه  کنند تا زنجیره ویروس قطع شود.

کشمیری بیان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد و  نباید با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر بیندازیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.