سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرتی: پرسپولیس شانس بیشتری برای کسب قهرمانی دارد

بازیکن سابق فوتبال گفت: تیم پرسپولیس با توجه به امتیازات کسب شده شانس بیشتری برای کسب قهرمانی دارد.

محمد نصرتی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدال تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بر سر قهرمانی لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: شرایط پرسپولیس بهتر است و این تیم با توجه به امتیازات کسب شده حاشیه امنیت بیشتری در جدول دارد و اگر بازی‌های باقی‌مانده برگزار شود از شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

نصرتی درباره پایان یافتن لیگ برتر و اعلام پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ، گفت: به نظرم درست نیست لیگ برتر را به پایان نرسانند، چون وضعیت تیم‌های ته جدول مشخص نیست و باید تکلیف این تیم‌ها را معلوم کنند.

سرمربی تیم فوتبال دسته یکی گل ریحان درباره وضعیت این تیم، بیان کرد: برنامه تمرینی را به بازیکنان دادیم و آن‌ها در خانه تمرین می‌کنند. به هر حال ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما با توجه به امکانات کم، برخی از استادیوم‌ها نور کافی ندارند و به نظر می‌رسد بازی‌ها بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

او درباره اینکه تمرینات در خانه می‌تواند در آمادگی بازیکنان موثر باشد، گفت: به نظرم تمرینات در خانه به هیچ وجه تاثیر ندارد و ۲۰ جلسه تمرین انفرادی مساوی با یک جلسه تمرین گروهی است.

نصرتی درباره اینکه تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان معتقدند که این تیم‌ها باید به لیگ برتر صعود کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع گمانه‌زنی است و هنوز بازی‌های زیادی از لیگ دسته یک باقی مانده و تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۱۲:۲۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام پس جوایز مسابقه ورزشی چی شد