سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان اجرای عناوین Xbox One روی Xbox Series X از طریق هارد دیسک اکسترنال

کاربران با اتصال هارد دیسک اکسترنال به کنسول Xbox Series X می‌توانند عناوین کنسول Xbox One که روی آن هارد دیسک موجود است را به راحتی روی کنسول مذکور اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان نسبتا زیادی است که موضوع نسل بعدی کنسول‌ها به مهم‌ترین خبر دنیای بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده است و شرکت‌های سازنده کنسول‌های بازی نیز در حال انتشار اخباری مختلف از کنسول خود هستند که آخرین و مهم‌ترین خبر منتشر شده از نسل بعدی کنسول‌ها به معرفی و نمایش کنترلر کنسول PS5 مربوط می‌شود. اما به تازگی اخباری جدید از کنسول Xbox Series X در فضای مجازی منتشر شده است که خبر از اجرای عناوین کنسول Xbox One روی این کنسول می‌دهد.

بر اساس اخباری که به تازگی از کنسول Xbox Series X در فضای مجازی منتشر شده است، گیمرها در این کنسول نمی‌توانند بازی‌ها را از روی یک هارد دیسک اکسترنال اجرا کنند، اما قابلیت اتصال هارد دیسک اکسترنال در این کنسول وجود خواهد داشت. به این ترتیب کاربران برای اجرای عناوین حتما باید از طریق دیسک درایو یا فروشگاه مایکروسافت به نصب بازی‌های این کنسول بپردازند؛ اما خبر خوش مایکروسافت برای گیمرها این است که کاربران با اتصال هارد دیسک اکسترنال به کنسول Xbox Series X می‌توانند عناوین کنسول Xbox One که روی آن هارد دیسک موجود است را به راحتی روی کنسول خود اجرا کنند.

این خبر توسط یکی از مدیران مایکروسافت در فضای مجازی منتشر شد، جیسون رونالد در پیامی که منتشر کرده بود اعلام کرد که کاربران می‌توانند هارد دیسک اکسترنال خود را که تاکنون از آن برای اجرای بازی‌های کنسول Xbox One استفاده می‌کردند را به کنسول نسل بعدی مایکروسافت متصل و عناوین قدیمی خود را روی نسل بعدی کنسول‌ها اجرا کنند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


به این ترتیب کاربران می‌توانند از یک هارد دیسک یک ترابایتی به عنوان هارد دیسک دوم و اختیاری استفاده کنند تا از طریق علاوه بر اجرای عناوین قدیمی خود، بتوانند داده‌های اضافی خود را نیز روی آن ذخیره کنند. لازم به ذکر است که کاربران نمی‌توانند بازی‌‌های کنسول Xbox Series X را روی هارد دیسک اکسترنال نصب کنند و نصب و اجرای بازی‌های این کنسول صرفا از روی هارد دیسک SSD داخلی آن امکان پذیر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.