سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲۲ واحد صنفی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

فرمانده انتظامی دالاهو از اعمال قانون ۳۰ دستگاه خودرو و همچنین پلمب ۲۲ واحد صنفی در این شهرستان و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد ویسی گفت: پلمب واحدهای صنفی پس از بی توجهی آنها به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی واحدهای غیرضروری اتفاق افتاد.

او افزود: این ۲۲ واحد صنفی که طی ۲۰ روز ابتدایی سال جاری پلمب شده اند همه آنها قبل از این کار اخطارهای لازم را در خصوص تعطیلی داوطلبانه واحد کسب و کار خود دریافت کرده بودند همچنین به ۱۵ واحد صنفی دیگر تذکرات لازام مبنی بر تعطیلی داوطلبانه داده شده است.

فرمانده انتظامی دالاهو در ادامه و با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از هشتم فروردین تا پایان روز بیستم این ماه ۳۰ خودروی متختلف اعمال قانون شدند این خودروها یا به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شده و یا مبلغ پنج میلیون ریال جریمه شده اند.

سرهنگ ویسی در پایان گفت: این کارها درر راستای پیشگیری از شیوع کرونا انجام و امیدوارم عموم کسبه و مردم با مسوولان در اجرای هرچه بهتر طرح های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.