سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک های خیرین سخاوتمند به دست نیازمندان رسید

رئیس کمیته امداد امام خمینی اسلام آباد غرب گفت: به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت ۶۵ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس کمیته امداد امام خمینی اسلام آباد غرب ضمن تبریک میلاد با سعادت امام عصر؛ با آرزوی تعجیل در ظهور یگانه منجی عالم بشریت گفت: با هماهنگی بعمل آمده با یکی از خیرین سخاوتمند  شهرستان تعداد سه رأس گوسفند؛ به نیت صدقه و سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلای ویروس کرونا در بین مددجویان با اولویت ایتام و خانواده‌های دارای سرپرست زن توزیع گردید.

بیگ زاده افزود نذورات در ۶۵ بسته با رعایت موارد کامل بهداشتی بسته‌بندی و در بین عزیزان مددجو توزیع شد.

او با بیان اینکه ارزش ریالی این نذورات ۶۰میلیون ریال است گفت: نذورات این عزیزان در کوتاه‌ترین زمان در بین ایتام، فقرا توزیع گردید

بیگ زاده بیان کرد:  از این خیر با کرامت  وتمامی خیرینی که مارا در راستای خدمات رسانی به محرومین یاری می کنند قدردانی می کنیم  که فرهنگ احسان و نیکوکاری را در جامعه ترویج می کنند و در همه حال  نیازمندان و فقرا را از خاطر نمی برند. 

 


اجرای طرح مهربانی به رسم امام رئوف

 

 

 رئیس کمیته امدادشهرستان صحنه گفت: ۴۰ سبد کالا به ارزش ۴۰۰میلیون ریال به مناسبت میلاد امام زمان عج، بین نیازمندان اکرام ایتام در قالب طرح مهربانی به رسم امام رئوف توزیع شد.

سیدمنصور رحیمی، افزود: این کالا‌ها شامل ۵کیلوگوشت قرمزگرم ومرغ، تن ماهی کیسه برنج روغن است  که با کمک خیران نیکوکاران شهرستان تهیه و به همت همکاران خادم در بین خانواده‌های محترم توزیع شد.

او گفت: در شرایط شیوع کرونا که اقشار ضعیف توان کمتری را در درآمد دارند و بسیاری از مشاغل آنان تعطیل شده  خیران  نیکوکار  مهربانی را از یاد نبردند و با پرداخت صدقه و نذورات خود یاریگر نیازمندان هستند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.