سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد مبتلایان کرونا در استان کرمانشاه به ۴۰۴ نفر رسید

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد میتلایان کرونا در استان کرمانشاه به ۴۰۴نفر افزایش پیدا کرده که از این تعداد ۴۴نفر جان باخته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: از این ۴۰۴نفر مبتلا ۳۰۲نفر بیمارانی هستند که در مراکز درمانی بستری هستند و ۱۰۲ نفر از بیماران سرپایی هستند.

او افزود: از ۸فروردین از بیماران سرپایی نیز تست کرونا انجام می‌شود که این امر برای تشخیص زودهنگام بیماری و جلوگیزی از چرخه انتقال بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک هزار و ۶۱۰نفر بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد یک هزار و ۴۱۸نفر ترخیص شده و ۱۴۸نفر نیز هم اکنون در مراکز درمانی بستری هستند.

ابراهیم شکیبا یادآور شد: از ۳۲نفری که طی ۲۴ساعت گذشته تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده ۱۷نفر در بیماران بستری بوده و ۱۵نفر از بیماران سرپایی بوده است.

او بیان کرد: نگرانی ما برای روز‌ها و هفته‌های آینده است چرا که مردم دیگر همانند تعطیلات عید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و خیابان‌ها بسیار شلوغ شده است.
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد: اگر بخواهیم زنجیره انتقال را قطع کنیم فقط با در خانه ماندن مشکل حل می‌شود.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.