سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش باران تا هفته آینده ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارش از بعداز ظهر امروز تا نیمه شب در اکثر نقاط استان شدت می یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت:  در ادامه سامانه بارشی مستقر در جو استان تا روز شنبه به تناوب شاهد بارش باران همراه با وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

او افزود: شرایط ناپایدار و بارش از بعداز ظهر امروز تا نیمه شب در اکثر نقاط استان به استثنای نوار مرزی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و بالا آمدن آب رودخانه ها در پاره ای از نقاط احتمالا با سیلاب های محلی، تگرگ و برخورد صاعقه هم همراه خواهد بود و روز یکشنبه پدیده قابل توجهی برای سطح استان نخواهیم داشت.

حق پرست در ادامه بیان داشت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه مجددا موج ناپایدار دیگری جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در بعضی از ساعات باعث بارش های پراکنده ای عمدتا در نواحی شمالی استان خواهد شد. از نظر وضعیت دمایی هم از روز شنبه تا اواسط هفته آینده مختصرا شاهد کاهش دما و سردتر شدن هوا طی ساعات شب خواهیم بود.

 انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.