سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه گروه‌های جهادی مقابله با کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:حماسه گروه‌های جهادی که بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌شود یادآور خلق حماسه ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله  غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز از چند کارگاه تولید دستکش، ماسک، گان و سایر اقلام بهداشتی واقع در هیئت رایة العباس، مسجد امام حسین (ع) و مسجد ولایت بوشهر  بازدید کرد.

او در بازدید از این کارگاه‌ها، خدمات گروه‌های جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا را همانند پشتیبانی مردم در جنگ ۸ ساله در دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: ضدعفونی نقاط، تولید محصولات مواد بهداشتی، ماسک و دستکش، تامین و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی از سوی گروه‌های جهادی و مردمی نشان از حضور مردم در صحنه است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در تولید مایحتاج عمومی جامعه در مبارزه با کرونا  حکایت از پشتیبانی مردم از جبهه سلامت، نظام اسلامی ایران و دولت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: این حماسه گروه‌های جهادی که بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌شود یادآور خلق حماسه ۸ سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.