سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در تهران:

یک سوم مردم تهران تجربه‌ شستشوی ۲۰ ثانیه‌ای دستان خود را ندارند

زالی گفت: حدود یک سوم از مردم متاسفانه اعتقاد و تجربه شستن دست با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه را ندارند و ۸۶.۴ دهم درصد از مردم با اعمال محدودیت های بیشتر برای تضمین سلامتی شان موافق هستند.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: تا به امروز حدود ۳۴۰ مورد جدید در بخش های عادی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران و ۸۰ مورد جدید در بخش مراقبت ویژه بستری شدند و این آمارها نشان می دهد که در تهران تغییر شگرفی ایجاد نشده است.

او گفت: نتیجه  تردد افراد در سطح شهر و اماکن شلوغ هفته های بعد مشخص می شود.

او ادامه داد: ما در تهران از الگوی تکانه‌های سینوسی برخوردار هستیم و برای تحلیل مسائل توسط تیم علمی نیازمند زمان بیشتری جهت بررسی دقیق تر خواهیم بود .

او با اشاره به نتایج مطالعات نظر سنجی در تهران ادامه داد : حدود یک سوم از مردم متاسفانه اعتقاد و تجربه شستن دست با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه را ندارند و ۸۶.۴ دهم درصد از مردم با اعمال محدودیت های بیشتر برای تضمین سلامتی شان موافق هستند.

زالی گفت: در روزهایی که اداره ها تعطیل هستند ۷۵ درصد از تردد مردم برای تهیه مایحتاج و اقلام ضروری زندگی است که اگر ما بتوانیم این خریدها را مکانیزه و اینترنتی و به صورت غیر حضوری کنیم میزان مراجعه مردم و تردد آنها در سطح شهر کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.