سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین سپاه ناحیه شاهرود خبر داد؛

اهدا خون پاسداران و بسیجیان در شاهرود

سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی از اهدا خون پاسداران و بسیجیان سپاه شاهرود به مناسبت ایام شعبانیه و کمک به بیماران نیازمند کرونایی خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سپاه ناحیه شاهرود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به پویش اهدا خون پاسداران و بسیجیان در ایام اعیاد شعبانیه و کمک به بیماران بویژه بیماران کرونایی گفت: این برنامه با عنوان ما هم ۳۱۳ یاران امام عصر (عج) هستیم اجرا شده و پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود به مدت یک هفته با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود به اهدا خون می‌پردازند.

او با بیان اینکه این پویش از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه در سراسر استان سمنان اجرا می‌شود افزود: اقشار مختلف بسیج و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد و در این دو روز بیش از ۵۰ پاسدار و بسیجی با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود برای اهدا خون خود اقدام کرده اند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: طرح پویش اهدا خون پاسدار و بسیجیان در راستای کمک به بیماران در ایامی که ویروس کرونا فراگیر شده انجام می‌شود و تلاش می‌شود با این حضور و اهدا خون ترغیبی شود تا عموم مردم مانند گذشته نسبت به اهدا خون همت گمارند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.