سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۴ مرکز درمانی شهر سالم شبانه روزی شد/ ۶۷ هزار نیروی شهرداری تهران تست کرونا می‌دهند

چوبینه گفت: از هفته پیش غربالگری نیروهای شهرداری تهران آغاز شده و تست کرونای تمام کارکنان شهرداری در حال انجام است.

حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت ۱۸ مرکز بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران در سطح شهر گفت: در شرایط کنونی که با شیوع کرونا روبرو هستیم، ۴ مرکز به طور شبانه روزی خدمات می‌دهند و ۱۴ مرکز دیگر هم تا ۸ شب فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه خدمات شهر سالم شامل پرسنل شهرداری، بازنشستگان و عامه مردم است، تصریح کرد: بعد از شیوع کرونا به ستاد کرونا اعلام کردیم که آمادگی داریم مراکز خود را با آن‌ها هماهنگ کنیم، لذا اکنون در حوزه تشخیص و درمان در منزل برای مقابله با کرونا فعالیت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: کارکنان مدیریت شهری هم گام کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا


او با بیان اینکه رئیس یکی از کلینیک‌های شهر سالم که پزشک آن فرزند شهید بود، بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت، ادامه داد: تمام پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران در صورت نیاز مراجعه به پزشک می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۸۴۲ خدمات پزشکی را در منزل دریافت کنند.

چوبینه خاطرنشان کرد: از هفته قبل شروع به غربالگری کارکنان شهرداری کردیم، زیرا آن‌ها ارتباط زیادی با مردم داشتند و در صورت ابتلای هر کدام به ویروس کرونا سایر افراد هم در معرض خطر قرار می‌گرفتند، لذا آن‌ها را در سیکل و کنترل و درمان قرار دادیم.

مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده از تمام ۶۷ هزار نفر نیروی شهرداری تهران تست کرونا گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.