سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیلی میل: آمریکا در شمار قربانیان کرونا در یک روز رکورد زد

روزنامه دیلی میل انگلیس از ثبت بالاترین آمار قربانیان کرونا ظرف ۲۴ ساعت در آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی اعلام کرد آمریکا رکورد تازه‌ای را در ثبت بالاترین آمار قربانیان بر اثر کرونا ظرف تنها یک روز بر جای گذاشت.

طبق اعلام دیلی میل، آمریکا، با ثبت ۱۸۹۰ کشته تنها ظرف یک روز گذشته، رکورد تازه‌ای را در آمار قربانیان بر اثر کرونا به ثبت رساند که با این حساب، آمار قربانیان تا سه شنبه شب (به وقت آمریکا) به ۱۲ هزار و ۹۰۸ نفر رسیده است.

بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، رکورد پیشین بیشترین مورد مرگ بر اثر ویروس جدید کرونا موسوم به کووید-۱۹ ظرف یک روز در تاریخ ۴ آوریل (۴ روز پیش) بود که ۱۳۴۴ مورد به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، نرخ مرگ و میر بر اثر کرونا در آمریکا ۳.۲ درصد گزارش شده است. این در حالی است که بیش از ۲۲ هزار نفر نیز از این بیماری بهبود یافته اند.

آمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا نیز بالغ بر ۳۹۸ هزار و ۸۱۳ نفر تا سه شب شب به وقت آمریکا گزارش شده است.

بر پایه این آمار، آمریکا در حالی هفته نخست ماه آوریل (یک هفته گذشته) را سپری کرد که بیش از ۸ هزار کشته بر اثر کرونا را به ثبت رساند. این در حالی است که تا پایان ماه مارس، آمار قربانیان به ۴ هزار نفر می‌رسید.

به نوشته دیلی میل، این آمار وحشتناک در حالی منتشر می‌شود که مقامات بهداشتی آمریکا هشدار داده اند که این هفته، یکی از سخت‌ترین زمان‌ها برای آمریکایی‌ها خواهد بود؛ چرا که آمار مرگ و میر‌ها انتظار می‌رود همچنان صعودی باشد.

بر پایه آمار، نیویورک با ۷۳۱ مورد جدید مرگ بر اثر کرونا تنها در روز سه شنبه، همچنان بالاترین عدد قربانیان را در میان ایالت‌های آمریکا به خود اختصاص داده است.

در گزارش دیلی میل آمده اطلاعات نشان می‌دهد اوج این بیماری در آمریکا انتظار می‌رود در ۱۶ اوریل (پنجشنبه هفته آینده) به وقوع بپیوندد؛ چرا که طبق پیش بینی دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن، پیش بینی می‌شود ۳ هزار نفر تنها ظرف ۲۴ ساعت جان خود را در آمریکا از دست بدهند.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۴۴ هزار نفر طبق آمار‌های رسمی به ویروس جدید کرونا در جهان مبتلا شده اند. همچنین بیش از ۸۳ هزار نفر در جهان طبق برآورد‌های رسمی بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
انشاالله ترامپ و دولت پست و شیطانی امریکا به کرونای شدید مبتلا بشوند . تا جهان و حتی مردم امریکا نیز یک نفس راحتی بکشند.