سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی کارشناسان به بیش از یک هزار درخواست بدون نیاز به مراجعه

کارشناسان میز خدمت ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به هزار و ۲۰۰ نفر بدون نیاز به مراجعه به واحدها، پاسخ داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدعلی قادری مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در طی ایام تعطیلات نوروز با وجود اینکه با توجه به بحران کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمرکز بر ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعان بود، از دو هزار مراجعه کننده به میز خدمت، هزار و دویست نفر خدمات موردنیاز را به طور کامل و بدون نیاز به مراجعه به واحد‌های گوناگون دریافت کردند.

او افزود: میزان مراجعان میز خدمت نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

عبدالکریم مقیمی رئیس میز خدمت حضوری و الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بیان کرد: کارشناسان باجه‌های مددکاری و تدارکات دارو از بیست و نهم اسفند ۹۸ تا شانزدهم فروردین ۹۹، در روز‌های تعطیل و غیرتعطیل و دیگر باجه‌های میز خدمت ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در روز‌های غیرتعطیل، از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر پاسخگوی مراجعان بودند.

او با بیان اینکه حوزه دارو بیشترین مراجعه کننده و پاسخگویی را به خود اختصاص داده است، موارد مربوط به امور نظارت، پرستاری، بهداشت و منابع انسانی را دیگر موارد مراجعه اعلام کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.