به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدعلی قادری مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در طی ایام تعطیلات نوروز با وجود اینکه با توجه به بحران کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمرکز بر ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعان بود، از دو هزار مراجعه کننده به میز خدمت، هزار و دویست نفر خدمات موردنیاز را به طور کامل و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای گوناگون دریافت کردند.
او افزود: میزان مراجعان میز خدمت نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
عبدالکریم مقیمی رئیس میز خدمت حضوری و الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بیان کرد: کارشناسان باجههای مددکاری و تدارکات دارو از بیست و نهم اسفند ۹۸ تا شانزدهم فروردین ۹۹، در روزهای تعطیل و غیرتعطیل و دیگر باجههای میز خدمت ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در روزهای غیرتعطیل، از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر پاسخگوی مراجعان بودند.
او با بیان اینکه حوزه دارو بیشترین مراجعه کننده و پاسخگویی را به خود اختصاص داده است، موارد مربوط به امور نظارت، پرستاری، بهداشت و منابع انسانی را دیگر موارد مراجعه اعلام کرد.
انتهای پیام/