سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین تصاویر منتشر شده از نسخه 5G گوشی Galaxy A71

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه مجهز به فناوری 5G گوشی میان رده Galaxy A71 در صفحات مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه مجهز به فناوری 5G گوشی میان رده Galaxy A71 شرکت سامسونگ ماه پیش موفق شد تا گواهینامه‌های لازم را از TENAA دریافت کند و در طی همین عمل مشخصات فنی و اطلاعات آن نیز در دست مخاطبان قرار گرفت.

حالا تصاویر جدیدی از این گوشی در دسترس طرفداران قرار گرفته که تا به حال واضح‌ترین تصویر مربوط به گوشی هوشمند Galaxy A71 بوده که در دست کاربران قرار داده شده است.

جزئیات اطلاعات و تصاویر نسخه 5G گوشی Galaxy A71

مدل جدید گوشی هوشمند Galaxy A71 5G چنان تفاوتی در ظاهر با نمونه قبلی خود با فناوری 4G ندارد. دوربین جلویی این دستگاه مانند بسیاری از گوشی‌های نسل جدید به صورت نقطه‌ای قرار داده شده و دوربین‌های عقب نیز به شکل حرف L جایگذاری شده‌اند. اما اگر کاربران دقت بیشتری به خرج دهند متوجه می‌شوند نمونه‌هایی که از فناوری 4G برخوردار بودند در رنگ‌بندی بدنه از یک خط دقیق و مشخص تقسیم کننده برخوردار بودند که رنگ قاب گوشی هوشمند را به دو حالت متفاوت تبدیل می‌کردند. با این که تفاوت طیف رنگی بر روی دستگاه‌ها بالا نبود، اما این خط مشخص باعث نمایان شدن تفاوات دو رنگ می‌شد.

حالا شرکت سامسونگ تغییر ریزی بر روی نسخه مجهز به قابلیت 5G خود صورت داده است. بر اساس تصاویر منتشر شده خط مشخص بر برو مدل‌های 4G جای خود را به خطوط ضربدری داده‌اند که این بار طیف رنگی را بیشتر به چالش می‌کشند. گوشی هوشمند Galaxy A71، 5G قرار است تا از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره‌مند باشد که به همراه رابط کاربری One UI 2.0 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی RAM هشت گیگابایتی را در خود جای داده است، اما انتظار می‌رود تا در بخش حافظه داخلی تفاوت‌های با نسخه 4G خود داشته باشد. بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی در زمان عرضه ابتدا در کشور‌های چین، نیوزلند، آمریکا و استرالیا منتشر خواهد شد. با توجه به آن که تصاویر منتشر شده مربوط به کنفرانس مطبوعاتی Galaxy A71 5G هستند، انتظار می‌رود که گوشی شرکت سامسونگ به زودی معرفی شود.


بیشتر بخوانید: آیا فناوری 5G عامل افزایش سرعت شیوع ویروس کرونا است؟!


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.