سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت سه میلیون و ۴۸۸ هزار تردد در جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : از ابتدای فروردین ماه تاکنون سه میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۷۷ تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : بیشترین تردد‌ها مربوط به بزرگراه بیستون به کرمانشاه با ۱۷۷ هزار و ۴۶۳ خودرو و کمترین تردد مربوط به جاده گیلانغرب به سرپل‌ذهاب با ۱۰ هزار و ۶۱۲ تردد بوده است.

او گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۹ هزار و ۹۲۷ خودرو وارد استان و ۳۳۰ هزار و ۲۲۷ خودرو از استان خارج شده اند.

کرمی افزود: در مدت مشابه سال قبل ۵۸۹ هزار و ۶۵۳ خودرو وارد و ۵۸۵ هزار و چهار دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

او ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا تنها ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: همچنین بر مبنای این مصوبه تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان تا اطلاع بعدی مسدود و تردد تنها برای پلاک‌های بومی با همراه داشتن کارت ملی و بیمه نامه خودرو امکان پذیر است. ​

کرمی افزود: به واسطه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در نوروز امسال تردد‌های برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد کاهش یافت.

کرمی با اشاره به کاهش محسوس فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: اکنون کمتر از ۲۰ درصد است ظرفیت ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه فعال است.

او گفت: تعداد سفر‌های ناوگان برون شهری استان کرمانشاه از ۲۰۰ سرویس به حدود ۴۰ سرویس در روز رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: البته در زمینه حمل و نقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.