سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه جشن‌های اعیاد شعبانیه را به حوزه بهداشت و درمان هدیه کنید

امام جمعه مهریز گفت: برگزار کنندگان جشن نیمه شعبان هزینه جشن‌ها را به منظور مقابله با بیماری کرونا، به حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهدا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریزبا اشاره به اعیاد شعبانیه، گفت: در شب نیمه شعبان به صورت همزمان در سراسر کشور و در کشور‌های اسلامی مراسم استغاثه و توسل برای دفع بلا برگزار می‌شود.

او افزود: یکی از اعمال شب نیمه شعبان حضور بر بام منازل و سلام بر ساحت مقدس حضرت مهدی است که راس ساعت ۲۱ امشب و با پایان قرائت دعای آل یاسین و دعای فرج، به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و مردم مهریز برفراز بام‌ها شعار ،یامهدی ادرکنی، را سرخواهند داد.

حجت الاسلام محی الدینی تصریح کرد:مردم مهریز می‌توانند نذورات خود را در قالب پک‌های بهداشتی و بسته‌های معیشتی بین مردم و نیازمندان توزیع کنند.

امام جمعه مهریز ادامه داد: افرادی که هر سال های گذشته جشن‌های نیمه شعبان را برگزار می‌کردند، دعوت می‌شود تا امسال هزینه برگزاری جشن‌ها را به منظور مقابله با بیماری کرونا، به حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهدا کنند.

حجت الاسلام محی الدینی امسال همه مردم  در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) درخانه  با توسل به حق تعالی و مناجات برای فرج امام زمان و رفع بلاها دعا کنند.

انتهای پیام/ی

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.