سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهری‌ها در شب نیمه شعبان به امام زمان (عج) توسل می‌جویند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور، مردم استان بوشهر امشب در شب نیمه شعبان در خانه‌های خود دست به دعا بر می‌دارند و به امام زمان (عج) توسل می‌جویند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تصمیم گرفته شده که برای جشن‌های شعبان هیچ اجتماع مردمی شکل نگیرد و همه برنامه‌های مذهبی در صداوسیما و فضای مجازی برگزار شوند.

او افزود: هیات‌های مذهبی نیز با یک خودور جشن نیمه شعبان را در محیط‌های عمومی برگزار می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به احیاء شب نیمه شعبان هم گفت: این مراسم، یکی از اعمال نیمه شعبان است و از مردم دعوت می‌کنیم تا در منزل خود این شب را زنده نگاه دارند و برای برطرف شدن این بیماری به حضرت حجت (عج) استغاثه کنند.

سروستانی با اشاره به این‌که مراسم ویژه شب نیمه شعبان از شبکه‌های ملی و شبکه استانی به‌صورت زنده پخش می‌شود، عنوان کرد: مراسم استغاثه به حضرت ولی عصر (عج) از ساعت ۲۰ امشب در سراسر کشور آغاز و در مساجد و بدون اجتماع از بلندگو‌ها پخش می‌شود و ساعت ۲۱ هم مردم به پشت بام می‌روند تا با ندای «یا مهدی ادرکنی» عرض ارادت به امام عصر (عج) کنند.

او همچنین با اشاره به شرایط پیش‌آمده و بیکاری مشاغل زیادی، از نیکوکاران خواست تا با انفاق و ادای نذر، نیازمندان را همراهی کنند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.